Bli medlem

Gillar du trädgård eller odling, är erfaren entusiast eller nyfiken nybörjare? Välkommen att bli medlem i Sundsvalls Trädgårdsförening!

Som medlem i Sundsvalls Trädgårdsförening får du bland annat inbjudningar till olika trädgårdstramp (trädgårdsbesök), föreläsningar och medlemskvällar lokalt i Sundsvallstrakten. Du får också ta del av både våra medlemsförmåner och förmånerna från Riksförbundet Svensk Trädgård.

Vill du bli medlem i Sundsvalls Trädgårdsföreningen registrerar du dig hos Riksförbundet Svensk Trädgård. Att bli medlem kostar 345 kronor och gäller för ett år. Är ni flera i samma familj som är trädgårdsintresserade registrerar ni ett familjemedlemskap för 425 kronor.

All information från oss i Sundsvalls Trädgårdsförening kommer i första hand att gå till din mejladress.